آی طب

فروشگاه آی طب

آی طب

فروشگاه آی طب

  • ۰
  • ۰

مزوتراپی

مزوتراپی:

روشی است که درمان ضایعات و بیماریهای پوستی را نه بصورت سیستمیک بلکه بصورت موضعی دنبال می کند بطور مثال برای تقویت موی یک فرد یک قرص 300 میلی خوراکی تجویز می کنید این قرص از همه اعضا مثل کبد و کلیه عبور می کند و صرفا شاید 20 میلی گرم از آن به موی سر می رسد و بقیه آن موجب رشد بیشتر موهایی می شود که اصلا نمی خواهیم رشد کنند مانند موهای ناحیه تناسلی و زیر بغل .در مزوتراپی همین قرص 300 میلی را به صورت آمپول تهیه نموده و مستقیما در کنار فولیکول های موی سر تزریق می کنیدکه هم دارو به صورت سیستمیک از کل بدن عبور نمی کند و هم نواحی غیر خواسته دارو را دریافت نمی کنند .

مزوتراپی به طو کلی مواردی نظیر درمان های جوانسازی، رفع ریزش مو، درمان لک و پیس و چربی سوزی (لاغری موضعیرا دنبال می کند و برای هر کدام از اهداف درمانی تنوعی از داروها را به صورت سینگل و ترکیبی تدارک دیده است.

این داروها دارای پروتکل های مختلفی نسبت به همدیگر بوده و در عمق های مختلفی از پوست نظیر سوپر فیشیال، درم سطحی، درم عمقی، زیر درم و داخل چربی ها (هایپودرمتزریق می شوند.

مزوتراپی در سالهای اخیر موفقیت های زیادی را کسب کرده و در حال حاضر به عنوان یکی از درمانهای موثر و مفید حوزه زیبایی مطرح است.

کمپانی های زیادی هم در زمینه تولید داروهای مزوتراپی فعال هستند و آنها را به صورت کوکتل و بعضا به صورت سینگل تولید و به بازارارائه میکنند رعایت پروتکل سازنده از نظر مقدار تزریق، عمق تزریق، فواصل مکانی تزریق و فواصل زمانی تزریق در نتایج درمان بشدت تاثیر گذار است .

بطور مثال کوکتل چربی سوز برند درماهیل با پروتکل زیر تزریق می شود:

عمق تزریق هایپودرم (13 میلی متر)، مقدار تزریق :  حداکثر ویال در هر جلسه، فواصل مکانی  تزریق: 1 سانتی متر، مقدار هر تزریق در هر نقطه: 0.2میلی لیتر، فواصل زمانی تزریقماه اول هر هفته و ماه دوم هر دو هفته و ماه سوم یکبار

در مجموع دو نوع سوزن در انواع درمان های مزوتراپی استفاده می شود که شامل سوزن میلی متر با گیج 30 برای تزریق های نقطه به نقطه و سوزن 13میلی متر با گیج 30 برای تزریق های خطی و خطوط مختلف.

یادآوری اینکه دستگاه مزوگان یا تفنگ مزوتراپی برای تزریق های مزوتراپی ساخته شده است که سرنگ حاوی دارو به صورت خشاب درون آن قرار می گیرد و مقدار هر تزریق و عمق آن روی دستگاه قابل تنظیم است و می تواند در اجرای صحیح و سریع و دقیق اعمال مزوتراپی موثر باشد.

در زیر جدول بسیاری از کوکتل های برندهای مختلف به همراه کاربرد هر کدام از آنها آورده شده است امید است در انتخاب محصول مورد نظرتان مفید واقع شود.

 

 

 

 

 

کوکتل های درماهیل کره جنوبی:

 

کمپانی کارژن کره جنوبی تولید کننده کوکتل های برند درماهیل است این کمپانی کاملا علمی و دارای آزمایشگاههای تخصصی مستقل تولید بیو مواد فوق العاده بی نظیر در درمان و رفع ضایعات پوست و زیبایی است که تقریبا اثر هر کدام از کوکتل ها در تحقق انتظار درمانی مورد نظر کوکتل، برای درمانگر و بیمار صد در صد محسوس است این کوکتل ها دارای مجوز وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند در زیر توضیحات هر کدام از آنها جهت استحضار ارائه شده است:

کوکتل مزوتراپی رفع ریزش مو (HL):

این کوکتل برای رفع ریزش مو و تحریک باز رشد موها و تقویت تار موهای موجود، استفاده می شود و بصورت مزوتراپی و مزورولر (میکرونیدلینگقابل استفاده است.

محتویات:

Insulin – like Growth Factor – 1(IGF-1)

Basic   Fibroblast Growth Factor (bFGF)

Vascular Endothelial Growth Factor (VEGF)

Copper Tripeptide – 1 /Multi – vitamins / Amino acids and Minerals

 

 کوکتل جوانسازی و لیفتینگ پوست(HSR):

برای رفع چین و چروکهای ظریف و دوباره سازی سلولهای پوست، افزایش کلاژن و الاستین و بالانس رطوبت پوست و بهبود قابلیت کشیدگی پوست و قابل استفاده بصورت تزریق مزوتراپی و مزورولر(میکرونیدلینگ)

محتویات:

Epidermal Growth Factor (ERF) Insulin – Like Growth Factor -1 (IGF-1)

Basic Fibroblast Growth Factor (bfGF) Thioredoxin (TRX) /Copper Tripeptide

Hyaluronic Acid (1.0%) /Multi - vitamins / Amino acids and Minerals

کوکتل SR نیز شامل همین محتویات بدون هیالورونیک اسید است و به منظور جوانسازی استفاده می شود.

کوکتل ضد لک و روشن کننده پوست (SB):

این کوکتل کاهنده هیپرپیگمانتاسیون از طریق کاهش سنتر ملانین بوده و برای رفع لک و پیس و لکه های حاصل از افزایش سن بصورت تزریق مزوتراپی و مزورولر (میکرونیدلینگاستفاده می شود.

محتویات:

CG- TGP2 (Oligopeptide -34)/CG-ASP (Pentapeptide-13)

Ascorbic acid (vitamin C) / Arbutin

کوکتل چربی سوزی و لاغری(LL):

این کوکتل به منظور چربی سوزی، ایجاد لاغری و نیز افزایش سنتر کلاژن برای بهبود الاستیسیته پوست در نواحی غبغب، بازو، شکم، پلو و ران استفاده می شودقابل استفاده  فقط بصورت تزریق مزوتراپی

محتویات:

Insulin – like Growth Factor – 1(IGF-1/ Phosphatidylcholine)

L-Carnitine Multi - vitamins / Amino acids and Minerals

کوکتل رفع تیرگی دور چشم (DARK CYRCLE):

کوکتل ویژه برای تیرگی دور چشم، قابل استفاده بصورت تزریق مزوتراپی و مزورولر (میکرونیدلینگ)

محتویات:

Water (Aqua) / Oligopeptide-34

Oligopeptide-24 / decapeptide -4

کوکتل رفع پف زیر چشم  (EYE BAG):

 ویژه درمان پف زیر چشم، قابل استفاده بصورت تزریق مزوتراپی و مزورولر(میکرونیدلینگ)

محتویات:

Water (Aqua)/ Tripeptide -41

Nonapeptide -18 / Oligopeptide-61 / Oligopeptide-73

بوسترها یا تقویت کننده های درماهیل:

کمپانی کارژن برای هر یک از کوکتل های درماهیل یک بوستر ارائه داده است که بصورت ترکیب با درماهیل مورد نظر، اثر آن را چندین برابر بهبود می بخشد بوسترها به صورت پودر بوده و کوکتل درماهیل، که به صورت ویال میلی لیتری است، به روی آن اضافه می شود در صورت تمایل به افزایش قابل توجه نتایج درمانی مورد نظرتان و یا وخامت ضایعات مورد درمان، (به طور مثال ریزش شدید مومی توانید از بوسترها کمک بگیرید و نتایج بهتری را بدست آورید.

 

  • کارشناسان فروش :
  • رسول منتظری : 09129465193          سروش منتظری : 09128705884
  • مجتبی جباری : 09129533796           شایان شاملو : 09120278785

 

 

کارشناسان آی طب به صورت شبانه روزی و حتی روز های تعطیل آماده ی پاسخگویی و درخواست های مشتریان می باشند.

 

مزوتراپی

 

مزوتراپی

 

مزوتراپی

 

مزوتراپی

 

آمپول های هیدرودرمی موضعی لوسوئن کانادا:

برخی از محصولات مزوتراپی به صورت آمپول (شکل تزریقیساخته می شوند لیکن تزریقی نیستند و بعد از شکستن آمپول، در موضع مورد نظر مالیده و ماساژ داده می شونداین محلول ها (آمپول هااثر قابل توجهی داشته و بطور مثال نوع آنتی آکنه آن در درمان جوش های فعال و پیشگیری از بروز مجدد جوش اثر قابل ملاحظه ای داردهمچنین این آمپول ها می تواند همراه با میکرونیدلینگ در موضع عمل چکانده شوند.

شایان ذکر است این محصولات در صورتی که پس از میکرونیدلینگ استفاده شود به دلیل جذب بالا و سریع، اثر فوق العاده ای خواهند داشت.این محصولات ساخت کمپانی لوسوئن کانادا بوده و در ایران بسته بندی می شوند و از قیمت مناسبی برخوردارندجدول این محصولات در زیر آورده شده است.


مزوتراپی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی