آی طب

فروشگاه آی طب

آی طب

فروشگاه آی طب

  • ۰
  • ۰

بوتاکس

بوتاکس:

 

بوتاکس در واقع  محصولی است که از سم باکتری بی هوازی بوتولینیوم تهیه می شود این همان سم تشکیل شده در کنسرو ها مانند تن ماهی استسم بوتولینیوم اثر فلج کننده عضلانی دارد و با ورود به بدن موجب فلج عضله ریه و قلب شده و موجب مرگ فوری بیمار می شود.سم بوتولینیوم در آزمایشگاه بصورت ضعیف شده و کنترل شده تولید و در پزشکی برای ایجاد فلج عضلانی استفاده می شود بطور مثال فردی که در اثر سکته مغزی تغییر چهره پیدا کرده مانند : ( کج شدن لب ها ) جراح مغز و اعصاب با فلج کردن عضله ایجاد کننده این عارضه ، چهره بیمار را به حالت طبیعی بر می گرداند.

 در زیبایی می توان با فلج کردن عضلاتی ، که با انقباض خود باعث ایجاد خطوطی نظیر خط اخم ، چین و چروک  دور چشم (پنجه کلاغی) و خطوط پیشانی می شوند، همه این عوامل را از چهره بیمار زدود و جوانی را تا مدت اثر سم به بیمار هدیه نمود.
روش تزریق در بوتاکس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شناختن هر عضله و بهترین نقطه تزریق آن و مقدار تزریق متناسب و عمق دقیق آن، نتایج کار را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.
هر گونه اشتباه در محل نقاط، عمق آنها و مقدار آنها، می تواند موجب عوارضی نظیر پتوز شود. 
همچنین شناخت نقاط ممنوعه تزریق بوتاکس و نیز تنظیم نقاط تزریق بر اساس اهداف بیمار ( مثلا ابرو بالا برود یا نرود ) میتواند رضایت بیمار را، که هدف نهایی همه ی خدمات ماست، را به دنبال داشته باشد.
ضمنا بهتر آن است در تزریق اول دقت لازم انجام شود که تزریق ترمیمی لازم نباشد.
با توجه به این که بیشترین خواسته بیماران بوتاکس در صورت، شامل رفع خطوط پیشانی ، خطوط اخم به همراه بالا رفتن یا ثابت ماندن ابرو می باشد، در زیر دو طرح نقاط تزریق بوتاکس (نقاطی که ابرو بالا برود)(نقاطی که ابرو بالا نرود) تقدیم می گردد.
امید است در جهت تزریق صحیح بوتاکس مورد بهره برداری قرار گیرد.
 
                         
                     ابرو ها بالا میرود                                    ابروها بالا نمی رود
بعد از تزریق بوتاکس لازم است بیمار تا 5 ساعت به هیچ عنوان دراز نکشد، به هیچ عنوان سر را خم نکند و محل های موضع تزریق بوتاکس را شستشو ندهد همچنین تا سه روز محل های تزریق بوتاکس را ماساژ ندهد.
طریقه نگهداری بوتاکس هم اهمیت خاصی دارد. برخی از آنها در دمای زیر صفر و برخی در دمای یخچال و برخی در دمای عادی نگهداری و حمل می شود و این موضوع حتما باید رعایت شود.
 
 کارشناسان فروش :رسول منتظری : 09129465193          سروش منتظری : 09128705884مجتبی جباری : 09129533796           شایان شاملو : 09120278785
 
 
کارشناسان آی طب به صورت شبانه روزی و حتی روز های تعطیل آماده ی پاسخگویی و درخواست های مشتریان می باشند.
 
  • ۹۸/۰۴/۱۱
  • سروش منتظری

بوتاکس

دیسپورت

مسپورت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی