آی طب

فروشگاه آی طب

آی طب

فروشگاه آی طب

  • ۰
  • ۰

فروشگاه آی طب

مقدمه

شناختی صحیح و روشن از اقلام پوست و زیبایی می تواند تعاملی مفید و موثر بین فروشنده، پزشک و بیمار بیافریند که این امر در نهایت به خریدی اصلح و انجام خدمات موثر و متناسب با اهداف درمانی منجر خواهد شد.مطالب این مجموعه ضمن معرفی محصولات آی طب، شناختی اجمالی از کالاها، کاربرد آنها، مکانیسم اثر و نکات کلیدی کاربردی آنها را ارایه  می دهد که امید است منجر به تعاملاتی، که در بالا عرض شد، گشته و نتایج مورد نظر را رقم زند.

با توجه به نوسانات جاری، قیمت های اعلامی جهت اطلاع کلی بوده و ممکن است با نوسانات بازار تغییر یابند

ژل ها یا فیلر های پوست و زیبایی

 

در ابتدا ژل ها با نام پاژ به بازار ارائه شدند که از مواد صناعی بوده و مشکلاتی نظیر یخ زدن، جا به جا شدن داشتند و امکان درآوردن آنها دشوار بود.

نسل دوم با نام بایوپلیمرها وارد بازار شدند که آنها نیز مشکلات فوق را یدک می کشیدنداین دو نسل از ژل ها دائمی بودند.

نسل جدید ژل های پوست و زیبایی، که با هدف حجم دهی در مناطق مختلف بدن استفاده می شوند، از هیالورونیک اسید ساخته می شوندهیالورونیک اسید بطور طبیعی در بدن موجود است و پس از تزریق  مدت ماه الی 12 ماه جذب بدن می شود بدان معنی که ژل های جدید دائمی نیستند .

برندهای مختلفی در بازار ارائه می شود که هر برندی با توجه به کیفیت کراس لینگ تولید کننده و تکنولوژی های بکار رفته در کراس لینگ از مدت ماندگاری متفاوتی از ماه تا 12 ماه(بعضا تا 18 ماهرا دارند که همین امرقیمت این محصول را نسبت به یکدیگر تعیین می کند

برخی از ژل ها حاوی لیدوکائین نیز هستند که به تکنولوژی سازنده برمیگرددژل خوب ژلی است که ماندگاری بالا داشته باشد، با سوزنهای ظریف تر قابل تزریق باشد، در محل تزریق یکدست و همگن شکل گیرد و دچار دون دون شدن، یخ زدگی، شل شدگی و جابجایی نشود.

 

ژل های آیدیا

ژل های آیدیا ساخت کشورایتالیا و دارای مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هستند که در سه نوع زیر به بازار ارائه می شود:

ژل آیدیا رژنیال :

ژل آیدیا رژنیال در همه نواحی بدن نظیر لب، گونه، خط اخم، خط خنده، خطوط گردن و غیره قابل تزریق است .دارای 25 میلی گرم هیالورونیک اسید در هر میلی لیتر، دارای همه گواهی نامه های بین المللی و مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بوده و با  لیبل آی آر سی به حضور تقدیم می گردد.

ژل آیدیا لیپ:

ژل آیدیا لیپ ضمن داشتن 25 میلی گرم هیالورونیک اسید در هر میلی لیتر از غلظت ملایمی برخوردار بوده و تنها ژلی است که با سوزن گیج 30 قابل تزریق است و با این ویژگی، این ژل انتخابی مناسب برای طراحی خط لب، تزریق در چین و چروک های ظریف و نواحی زیر چشم می باشد.

ژل آیدیا سوپر:

ژل آیدیا سوپر نیز برای مصارف جنرال بوده و همه نواحی بدن نظیر لب، گونه، خط اخم، خط خنده، خطوط گردن و غیره استفاده می شود ویژگی منحصر به فرد آن ماندگاری 12 الی 18 ماه آن است که بیشتر از همه ژل های موجود در بازار است.

برای قیمت تماس بگیرید :

  • کارشناسان فروش :
  • رسول منتظری : 09129465193          سروش منتظری : 09128705884
  • مجتبی جباری : 09129533796           شایان شاملو : 09120278785

 

لیست محصولات

 

لیست محصولات

لیست محصولات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی